POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO
W OLECKU
Nadrzędnym celem Urzędu Miejskiego w Olecku jest
skuteczna realizacja zadań określonych w przepisach prawa,
świadczenie usług o wysokim poziomie jakości poprzez zapewnienie
profesjonalnej i przyjaznej obsługi Klientów oraz ciągłe
doskonalenie tego procesu z uwzględnieniem potrzeb i zmian
sygnalizowanych przez Klientów.
Cel ten zamierzamy osiągnąć przez:
• wykonywanie zadań urzędu w sposób sprawny, kompetentny, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi procedurami,
• zapewnienie pełnej informacji o sposobie załatwiania spraw w
urzędzie,
• dążenie do jak najpełniejszego zaspokajania wymagań i oczekiwań
Klientów przez wykorzystanie wiedzy o potrzebach Klientów do
ciągłego doskonalenia świadczonych usług,
• szkolenie i podnoszenie kwalifikacji oraz kompetencji pracowników
zatrudnionych w urzędzie,
• usprawnianie wewnętrznego i zewnętrznego przepływu informacji,
• zatrudnianie pracowników posiadających niezbędną wiedzę
teoretyczną, kwalifikacje oraz wysokie umiejętności praktyczne,
• zaangażowanie wszystkich pracowników urzędu na każdym poziomie
organizacyjnym,
• wprowadzenie, utrzymanie i stałe doskonalenie Systemu Zarządzania
Jakością zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Utrzymując i ciągle doskonaląc System Zarządzania Jakością według
normy PN-EN ISO 9001:2009, potwierdzamy wiarygodność podejmowanych
przez urząd działań w celu uzyskania zadowolenia Klienta.
Jako Burmistrz Olecka deklaruję zapewnienie zasobów oraz powszechne
zaangażowanie wszystkich pracowników w sprawy jakości.
|